tisdag 25 september 2007

Vigsel- bilder av fotograf Peter Ringström

Gästerna har samlats vid Aludden och nu är de på väg ner mot sjön Aspen. Kören- Göteborgs killkör- sjunger inledningsmusiken. Kören sjunger "vår" sång- Uno Svenningssons "Du är fantastisk" Läppstiftsmärken...
Vittnena Mia och Pierre. De läste "Om kärlek" ur Khalil Gibrans "Profeten"
Vigselförättaren Carina Malmer Våra löften:
Jag kan inte lova att älska dig för evigt,
det finns alldeles för många osäkerhetsmoment.
Så mycket beror på dig och mig,
hur pass väl vi hanterar livet.
Men jag älskar dig just nu
Och önskar av hela mitt hjärta
att det skall vara du och jag
livet ut.
Fredrik läser Göran Thunströms dikt, Din kärlek är min.
Vigselförättaren, vittnen och vi signerar vigseldokumenten.
Anna och Lina spelar avslutningmusiken, temat ur "Mission impossible".

Nu väntar champagnen....

Inga kommentarer: